Necesitatea prezenței pe net

Crearea unei pagini web nu mai este o opțiune. Crearea unei pagini web e strict necesară pentru societăți comerciale, instituții publice, școli, primării, asociații și orice fel de organizație mai ales dacă activitatea acesteia implică relaționare cu oameni sau terțe organizații.

Deținerea unei pagini web poate fi un mare avantaj pentru o organizație. Cine înțelege asta și folosește această ”armă” poate crește serios afacerea sa, prestigiul organizației, profesionalismul și încrederea. O pagină web bine făcută poate lucra ce nu ar reuși să facă o echipă întreagă de oameni. Contează foarte mult cine concepe acea pagină, ce soluții și idei are și câtă seriozitate pune în acea lucrare dar contează foarte mult și atitudinea și acțiunile organizației deținătoare a paginii web.

Paginile de prezentare

Sunt utile în special instituțiilor publice care au nevoie de o reprezentare publică permanentă, de transmiterea unor informații în timp real, cum ar fi modificări ale legilor sau regulamentelor, hotărâri, informații utilitare și altele. Astfel de pagini au avantaje multiple pentru că pot înlocui parțial sau total oameni. Poți posta o mulțime de informații și să elimini pe cât se poate transmiterea prin oameni a acestor informații. Mai mult, o pagină de prezentare poate transmite informații importante nescrise. Poate vorbi despre profesionalism, seriozitate, apreciere, veselie sau orice altă stare prin coloristică, aspect, imagini și design.

Portaluri sau pagini interactive

Aici vorbim de pagini care interacționează cu publicul. Oamenii își pot crea conturi, se pot înscrie la diferite campanii, evenimente, concerte etc. Se pretează bine pentru școli, licee, grădinițe, ONG-uri care desfășoară diferite campanii, firme organizatoare de concerte sau evenimente, ziare, comunități locale sau religioase etc.

O astfel de pagină poate face managementul a mii de abonați sau înscriși. Poate ușura munca implicată de trimiterea de tone de scrisori. Poate anunța în timp real utilizatorii și încă doar m-am apucat de înșiruit ce poate realiza.

Magazinele virtuale

Aici iarăși e mult de scris dar ideea de bază e că poți vinde fără să ai magazin deschis, asta înseamnă să poți fi prezent oriunde pe fața pământului fără a deține spații și oameni, care implică cheltuieli.

Omul poate comanda de acasă de la el fără să se deplaseze, poate plăti cu cardul sau ramburs și poate evalua produsele, le poate împărtăși cu prietenii pe rețelele sociale și altele.

Consultanță la cumpărare domenii net si hosting web

Cumpărarea de domenii pe internet  si cumpărarea de hosting web (spațiu pe servere unde vor fi amplasate fișierele web) sunt lucruri la care majoritatea firmelor pierd timp încercând sa aleagă cele mai bune oferte.

Iată câteva din opțiunile pe care le puteți considera utile in momentul in care va hotărâți sa apelați la servicii de consultanță. Pentru orice nelămuriri nu ezitați să ne contactați.

Idei si soluții pentru implementarea afacerii dumneavoastră pe Internet:

    • trebuie realizata o analiza de marketing la cumpărarea domeniului web pentru a optimiza cat mai mult promovarea ulterioara a site-ului;

 

    • trebuie realizata o analiza tehnică (in funcție de funcționalitățile site-ului dorit) la alegerea hosting-ului web (multa lume cumpără servicii de care nu are nevoie sau servicii nesatisfăcătoare);

 

    • trebuie realizata o analiza a pieței alegându-se ofertele cele mai bune din punct de vedere al raportului calitate/ preț (au apărut atât de multe firme care oferă hosting web si înregistrare de domenii încât sunt greu de selectat ofertele cele mai performante);

 

    • Sugestii legate de realizarea unui website de comerț electronic sau a unui portal cu acces gratuit

 

    • Strategii de marketing pentru lansarea unui proiect web sau întreținerea unuia actual

 

    • Reconstrucția unui website sau îmbunătățirea acestuia

 

    • Optimizări pentru înregistrarea mai eficientă in motoarele de căutare

 

    • Planificarea campaniilor de publicitate online

 

    • Cercetări de marketing despre modul in care afacerea dumneavoastră este percepută de către clienți

 

    • Cercetări despre felul in care angajații dumneavoastră servesc clienții comparativ cu angajații competitorilor dumneavoastră