Desigur că toate etapele sunt importante. Achiziţia de tehnică este foarte important să fie făcută corect, achiziţia de software la fel dar este nevoie şi ca angajaţii să înveţe să folosească cât mai eficient softul achiziţionat pentru a obţine maximum de beneficiu şi de eficienţă. De multe ori angajaţii folosesc proceduri greoaie pentru că nu cunosc funcţionalităţile programelor şi eficienţa respectiv productivitatea sunt scăzute.

De aceea e nevoie ca uneori un specualist să vină să facă instruirea oamenilor din societate astfel încât eficienţa şi productivitatea să cerească.

Eu pot face o astfel de instruire pe programele pe care le cunosc bine şi aici enumăr suite office (Word, Excel, PowerPoint, Outlook), corel, suita open office, utilizatea clienţior de email şi poştă electronică, utilizare de semnături electronice, utilizare softuri de contabilitate (SAGA, Facturis, ContabSQL, SmartBill şi altele). În plus, datorită capacităţii de învăţare rapide şi a cunoaşterii psihologiei umane pot învăţa repede orice soft e nevoie la nivelul care să îmi permită să îl predau şi altora.